Benvinguts i benvingudes!!

Aquest és el bloc del curs de català de nivell D que es fa al c. Avinyó els divendres a la tarda. Tal com us vaig dir a classe, la idea és que sigui un complement del curs i que hi anem penjant informació i recursos que ens puguin ser útils. He de confessar que són una blocaire novella, o sigui que haureu de ser benevolents amb mi. De moment, no sé ni penjar vídeos ni àudios ni encastar imatges, i els enllaços encara em costen. Sigui com sigui, crec que pot ser una experiència interessant i que tots en podrem aprendre una mica, i a més, segur que encara que no sigui el bloc més ben dissenyat del món, resultarà una eina útil per penjar-hi el material del curs, enllaços i referències útils, etc.

De moment la idea és que jo sigui l’administradora del bloc en solitari i que vosaltres hi pugueu col·laborar publicant-hi comentaris. Per publicar textos més elaborats, com per exemple els resums d’història de la literatura, jo crec que el millor serà que me’ls envieu per correu electrònic i jo els publiqui, però si algú s’engresca, també el puc fer adminsitrador i que m’ajudi a penjar coses. Ja ho anirem veient.

En aquesta secció hi aniré / anirem penjant l’acta de cada sessió del curs, per tal de poder trobar la informació sempre que la necessitem. No cal dir que la podeu complementar a través dels comentaris. Vinga, doncs, som-hi!!! El bloc queda inaugurat.

2 Responses to “Benvinguts i benvingudes!!”


  1. 1 Maica Octubre 21, 2009 a les 10:06 am

    Hola Glòria i companys

    Bona idea aquest bloc!

    Ja que sempre tinc moltes coses al cap, per mi és una bona font d’informació i seguiment del curs. M’ajudarà per no despistar-me tant.

    No tinc temps suficient per dedicar-me a estudiar a casa, ho faig en les estones lliures a la feina. Em conecto i em desconecto d’internet continuament, fent coses alternativamenti tenint obertes varies finestres a la vegada.

    Tinc una gran motivació per aprendre, però considero que estic una mica lluny del perfil d’alumne nivell D.

    El meu objectiu és forçar-me a trobar un espai per a no descuidar el meu català.

    Tota aquesta informació per commençar. Si us plau, si trobeu errades, corrigeu-me-les.

    Gràcies i fins divendres.

    • 2 glomelich Octubre 21, 2009 a les 1:49 pm

      Maica, benvinguda!

      Jo també crec que serà una bona eina i un bon espai de comunicació i, per què no?, d’ordre. Ja us vaig dir que jo també sóc una mica desendreçada i potser tenir-ho tot aquí penjat ens ajuda a situar-nos. Apa, ens veiem divendres.


Deixa un comentari

Calendari del curs

Octubre 2009
M T W T F S S
    nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

