Minisèrie Les veus del Pamano

Aquesta entrada és perquè els qui ahir i avui veieu la minisèrie hi afegiu els vostres comentaris. Què tal és? Com són els personatges? Us sembla una bona adaptació?

Jo malauradament no la vaig poder veure perquè tinc un curs de vespres, però intentaré aconseguir-la per al cap de setmana. Però mentrestant, digueu, digueu…

Les veus del Pamano (capítol 1) – Watch more Videos at Vodpod.

8 Responses to “Minisèrie Les veus del Pamano”


  1. 1 Maica Novembre 17, 2009 a les 1:45 pm

    TV3
    AVUI
    22:18
    Les veus del Pamano (II)

  2. 3 Maica Novembre 17, 2009 a les 2:13 pm

    Aquests links de TV3
    1 RSS Vídeos de Les veus del Pamano
    http://www.tv3.cat/rss/videos/tots_multimedies_47941_rss.xml

    2) Vídeos a la carta
    http://www.tv3.cat/videos/915989

    Ens permeten veure la minisèrie casi per capítols i més coses…

    Per a tots els despistats com jo, és una bona idea.

  3. 4 HENNA Novembre 17, 2009 a les 3:15 pm

    Hola!
    A mi ahir la primera part hem va agradar molt.Ben adaptada i amb uns personatges coneguts,i fins i tot estimats, de la televisió catalana.De moment coincideix amb el que porto llegit del llibre, veure’m avui que tal acaba.

  4. 5 flavia Novembre 18, 2009 a les 1:38 pm

    holaaaa

    molt bona la peli, oi? no és com llegir la novela, però…
    potser es perd una mica pel fet que no hagin tingut en comptes la vida personal de la Tina que a la novela es va desenvolupant com entreteixida (m’estic inventat la paraula? :-)) amb l’història d’en Oriol… però és comprensible per questions de temps: a la tv “el temps és tirà” solen dir, oi?
    … res, només per comentar alguna cosa, ens veiem divendres

    fl.

  5. 6 Teresa Pi Novembre 18, 2009 a les 5:04 pm

    A mi m’agradat menys que el llibre tot i que l’ambientació està molt cuidada i s’adapta al que jo imaginava del llibre.
    Respecte als personatges el Marcell l’imaginava diferent no tan “gordet”, la resta estan molt ben trobats, en especial en Targa.
    He vist la pel.licula abans d’haver acabat els 25 fulls darrers del llibre.

  6. 7 andrea Novembre 18, 2009 a les 8:22 pm

    hola, a mi la peli em va agradar, però el llibre molt més, és clar, encara no l’he acavat de llegir, però em té enganxada per complet, coincideixo am la Flavia en que a la peli no es veu la història de la Tina, i evidentment es perden molts detalls, però crec que és fidel al llibre,
    fins divendres…

  7. 8 Teresa Novembre 19, 2009 a les 10:44 am

    Hola!

    Doncs a mi la primera part em va enganxar, reflexa la crueltat, etc… pero la segona em va semblar més fluixa.
    De moment m’està agradant més la novel.la.🙂


Deixa un comentari

Calendari del curs

Novembre 2009
M T W T F S S
« oct   des »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

